سرفصل‌های درس مترجمی زبان انگلیسی و ایتالیایی تصویب شد
نوشته شده توسط : استاد سلام

سرفصل‌های درسی و برنامه آموزشی مترجمی زبان انگلیسی و ایتالیایی در مقطع کارشناسی در جلسه شورای تحول علوم انسانی، تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۴۳ شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست سید حمید طالب‌زاده برگزار شد.

در ابتدای این جلسه طالب‌زاده گزارشی از افتتاح «پژوهشکده علوم انسانی» در دانشگاه علامه طباطبایی ارائه کرد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت پژوهشی از فعالیت‌های شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: خوشبختانه این مرکز که بازوی تحقیقاتی شورای تحول و ارتقاء خواهد بود در دانشگاه علامه طباطبایی مستقر است.

دبیر شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی ادامه داد: در این پژوهشکده فعالیت‌های تألیف و ترجمه متون لازم و... صورت خواهد گرفت.

دستور نخست جلسه ۱۴۳ شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی بررسی سرفصل‌های درسی و برنامه آموزشی رشته نقاشی ایرانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بود، که گزارش کارگروه مربوطه در این زمینه ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به مضامین غنی هنرهای تجسمی در تمدن ایران اسلامی، برخی از لطائف و ظرائف این آثار هنری تشریح شد. سپس اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند، که اهم آن می توان به توجه به لزوم چرایی تفکیک میان برخی رشته‌های درسی، اجتناب از ایجاد گرایش‌های موازی و زائد، بررسی کامل مکاتب هنری معاصر جهان و تقویت قدرت نقد در دانشجویان اشاره کرد.

در ادامه جلسه ۱۴۳ شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی اصلاحات اعمال شده سرفصل‌های درسی و برنامه آموزشی رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و همچنین سرفصل‌های درسی و برنامه آموزشی رشته زبان ایتالیایی در مقطع کارشناسی بود که این سرفصل‌های درسی و برنامه آموزشی مورد تصویب قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس و ... برای دانشجویان این رشته آرزوی موفقیت دارد.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: