قبل از انتخاب معلم خصوصی، چه سوالآتی بپرسیم؟
نوشته شده توسط : استاد سلام

هر روز خانواده های زیادی به دنبال معلم خصوصی برای فرزندشان هستند و داشتن معلم خصوصی یا رفتن به آموزشگاه، رایج ترین راه حلی است که برای حل مشکلات درسی دانش آموزان وجود دارد.
از کارکردهای معلمان خصوصی، کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموز است. یک معلم درجه یک، می داند که علاوه بر یافتن نقاط ضعف و قوت دانش آموز در درس مربوطه، باید تلاش کند بهترین و مناسب ترین راه یادگیری برای هر دانش آموز را ارائه دهد.
اما بعضی از والدین، برای فرزندشان معلم می گیرند تا او را تشویق کنند و از راههایی که مدرسه نتوانسته دانش آموز را به چالش بکشد، او را وارد بازی کنند.  اگر یک معلم تدریس خصوصی هستید، ممکن است والدین یک دانش آموز برای انتخاب معلم خوب، سوالاتی را از شما بپرسند.
اگر شما والدین یک دانش آموز هستید و برای فرزندتان به دنبال معلم خصوصی هستید، باید قبل از هر چیز هدف از معلم گرفتن برای او را به خودتان یادآوری کنید.
سوالات ممکن است اینها باشند:
۱- روش تدریس شما چگونه است؟
چون بچه ها با هم متفاوتند، راههای متفاوتی برای درگیر کردن آنها در کلاس درس وجود دارد. به نظر می رسد جلسه اول صرف این می شود که شاگرد را بررسی کنیم تا شیوه یادگیری اش را متوجه شویم.
۳-برنامه شما برای کمک به فرزند من چیست؟
پاسخ به این سوال خط فکری معلم را مشخص می کند.
یک معلم با تجربه، یک راهبرد و روش خاصی برای رسیدن به نتیجه دلخواه دارد.
همچنین یک معلم، به اهمیت همکاری با دانش آموز و والدین او واقف است.
۳- چرا تدریس خصوصی می کنید؟
موثرترین معلمان، به درس، کلاس و بچه ها عشق می ورزند و از دیدن موفقیت بچه ها لذت می برند. این در حالی است که  بسیاری از معلمان، برای داشتن یک منبع درآمد تکمیلی، تدریس خصوصی می کنند. یک معلم ایده آل، به پیشرفت درسی فرزند شما کمک می کند و برای موفقیت او برنامه دارد.
۴- چطور می توانید به فرزندم کمک کنید تا مستقل باشد؟
یک معلم ارزشمند، به جز توانایی تدریس و آموزش، باید بتواند حل مسئله و رفع مشکل را به دانش آموزش بیاموزد، فرآیند یادگیری را آموزش بدهد و به او یاد بدهد برای رفع مشکلات درسی اش راه حل ارائه دهد.
ما در مجموعه استاد سلام، با پیشنهاد بهترین اساتید و کلاس آنلاین آموزشی در زمینه های مختلف از تدریس خصوصی فیزیک تا تدریس خصوصی زبان انگلیسی، پاسخگوی نیاز دانش آموزان در ایام امتحانات هستیم.





:: برچسب‌ها: معلم خصوصی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: