چطور دو زبان را باهم یاد بگیریم ؟
نوشته شده توسط : استاد سلام

پی تی بارنوم در برترین شومن برای بدست اوردن منفعت بیشتر و صرفه جویی در زمان ، سیرک و اجرای موسیقی  را همزمان انجام می داد اوایل خوب پیش رفت ، ولی در آخر به مشکل خورد و اجرای موسیقی را از دست داد.
یادگیری همزمان دو زبان مانند مدیریت هم زمان اجرای سیرک می باشد باید همیشه در صحنه باشی و کار ها را مرتب کنی ، غافل شوی یکی را از دست می دهی ، به نظر برخی کارشناسان یادگیری همزمان دو زبان با هم خیلی پر ریسک می باشد ویک جوری شانسی می باشد از این جهت پر ریسک می باشد که ایا همه ی ما توانایی صحبت  کردن در چندین زبان را داریم و اینکه توانایی این را داریم که چند زبان را به طور همزمان فراگیریم.
در برخی از انهایی که توانایی صحبت کردن در چند زبان را دارند اعتقاد دارند که اگر در این برزخ یادگیری همزمان قرار گرفته اید حداقل دو زبان متفاوت از لحاظ ساختاری را انتخاب کنید ، مثلا زبان های اسپانیایی ، ایتالیایی دارای ریشه رومی می باشند که پیشنهاد نمی شود این دو زبان را همزمان یاد بگیرید زیرا خطر اختلاط در یادگیری و صحبت کردن را به وجود می اورد .
اما شاید از خودتان بپیرسید افرادی هستند که قادر هستند به چندین زبان صحبت کنند ، این افراد چگونه به این توانایی رسیده اند؟
بنی لویس یکی از این افراد می باشد که می تواند به 11 زبان زنده دنیا و زبان اشاره  صحبت کند ، زبان های : انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی ، پرتغالی ، چینی ، هلندی ، ایرلندی ، اسپرانتو و زبان اشاره امریکایی
به گفته ی خود لویس برای یادگیری این زبان ها بیش از 10 سال وقت صرفه کرده و الان که 17 زبان را فرا گرفته فقط به 10 تای انها مسلط می باشد .


" من هیچ وقت تلاش نکردم که دو زبان را همزمان یادبگیریم ، این کار غیر ممکن نیست ولی این ماموریت غیر ممکن را پیشنهاد نمی کنم"
نکات بنی لویس برای یادگیری همزمان دو زبان:
•    زبان هایی که متفاوت هستند را یاد بگیرید 
•    مطالعه هر دو زبان هر روز
•    اجتناب از چند کار
منظور من اینجا این است که هر دو زبان را به یک جلسه مطالعه اختصاص دهید ، مثلا تماشای یک فیلم انگلیسی زبان هنگام خواندن فلش کارت واژگان فرانسوی
تحقیقات نشان می دهند که انجام دو یا چند کار با هم مخالف تولید و نتیجه می باشد و نتیجه عکس به دنبال دارد .
•    به هر زبان یک روال مخصوص به خودش دهید
•    عجله نکنید !
بنی لویس فردی است که زبان های خود را به طور همزمان یاد نگرفت او دارای یک تفکر آرام بود که در یادگیری زبان اول یه موفقیت هایی رسیده بود و دنبال زبان های دیگر رفت.
پس یادگیری همزمان دو زبان امکان پذیر ، ممکن است بیشتر از یادگیری یک زبان طول بکشد ولی با کمی خلاقیت ،  کلاس های خصوصی یا عمومی ، صبر ، شور و علاقه می توانید به این موفقیت دست پیدا کنید و در آخر پیشنهاد می کنم حتما حتما فیلم  The Greatest Showman با بازی خوب هیو جکمن در نقش پی تی بارنوم را حتما تماشا کنید حرف های زیادی برای آغازگر ها دارد.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , استخدام تدریس خصوصی , آگهی تدریس خصوصی , معلم خصوصی , استاد خصوصی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: