تجمع دانش آموزی مقابل سازمان ملل در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش گروه اخبار فرهنگی ایرنا دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی روز سه شنبه به همراه دانش آموزان در این تجمع نسبت به کشتار،سرکوب و کوچ اجباری هزار تن از مسلمانان میانمار که با سکوت مدعیان حقوق بشر جهانی همراه است اعتراض کردند.
دبیرکل اتحادیه در سخنانی گفت: توطئه کشتار مسلمانان ،این بار در میانمار نشان می دهد که اسلام ستیزی و سناریوی فشار بر مسلمانان و آواره سازی پیروان دین اسلام با جدیت از سوی افراط گرایان غربی و شرقی دنبال می شود و در سکوت نهادهای مدعی حمایت از حقوق بشر، این توطئه جهانی با شدت و وقاحت بیشتری دنبال می شود.
حامد علامتی خاطرنشان کرد: سرپوش گذاشتن غرب و نهاد های به اصطلاح حقوق بشری بر روی این فاجعه و چشم بستن بر نسل کشی بیرحمانه مسلمانان نشان می دهد که این نهاد ها به جای آن که جلوی این کشتارهای وقیحانه را بگیرند ،به عنوان ابزاری در دست نظام سلطه و قدرت های زیاده خواه غربی ،علیه کشورهای مستقلی همچون جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده و بیانیه مداخله جویانه صادر می کنند.
وی گفت: در یمن هزاران کودک بی گناه ،قربانی تجاوز نظامی عربستان سعودی شده و هزاران تن از مردم ،گرفتار بیماری وبا شده اند در سوریه ،عراق و در افغانستان و پیش از این در بوسنی ،توطئه نسل کشی مسلمانان با چراغ سبز قدرت های اهریمنی جهان و حمایت پیدا و پنهان نظام سلطه رو خونخواران و دیکتاتوری های سفاک تاریخ را سفید کرده است اما نکته متفاوت و قابل توجه درباره کشتار بیرحمانه مسلمانان میانمار این است که این جنایت ها در کشوری رخ می دهد که در راس نظام سیاسی آن شخصی قرار گرفته است که جایزه صلح نوبل دریافت کرده است !
وی افزود: اگر اعطا کنندگان این جوایز به راستی قائل به توسعه صلح جهانی هستند ،باید با پذیرش اشتباهات و جنایات دولت میانمار و محکوم کردن سکوت وقیحانه در برابر کشتارمظلومانه مسلمانان در این کشور ،جایزه صلح نوبل را از عامل اصلی حمایت از این جنایت ها پس بگیرند
او ادامه داد: سران کشور های اسلامی با چشم بستن بر روی کشتار مسلمانان میانمار نشان داده اند که مسئله آنها نه شیعه است نه سنی ،بلکه انفعال در برابر خواست اربابان غربی است
علامتی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید یاد آور شد که قوه قضائیه نیز مسئول پیگیری حقوقی و تعقیب قضائی دولت و ارتش میانمار در مجامع حقوقی جهانی است و انتظار می رود حداکثر تلاش حقوقی خود را برای جلوگیری از این نسل کشی ظالمانه به کار گیرد
بعد از سخنرانی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیانیه این اتحادیه در محکومیت مسلمان میانمار توسط یکی از دانش آموزان به دو زبان فارسی و انگلیسی قرائت شد.

منبع: http://www.irna.ir/fa/News/82670351

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده کلاس آنلاین و تدریس خصوصی در زمینه های تدریس خصوصی ریاضی,تدریس خصوصی عربی,تدریس خصوصی شیمی,تدریس خصوصی زیست,تدریس خصوصی فیزیک,تدریس خصوصی ادبیات, و... آرزوی صلح جهانی را از خداوند منان خواستار است.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ادبیات , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی عربی , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: