کدام کلاس های تابستانی را اتنخاب کنیم ؟
نوشته شده توسط : استاد سلام

کدام کلاس های تابستانی را اتنخاب کنیم ؟


3 ماه  ، 12 هفته ، 93 روز ، 2232 ساعت زمان بسیار خوبی است برای یادگیری مهارتی جدید . شاید پس از 9 ماه تحصیل و صرف درس خواندن و گذراندن انواع اقسام کلاس های تدریس خصوصی ، یادگیری یک مهارت جدید و کاربردی غیر از رشته مرتبط درسی می تواند چالش خوبی برای آماده شدن برای دوران پس از تحصیل و ورود به بازار کار باشد .
البته این را هم باید در نظر گرفت که آن مهارتی که می خواهید یاد بگیرید آیا کاربردی است و بازار کاری دارد یا فقط وقت و هزینه خود را هدر داده اید ، برای انتخاب یک مهارت جدید باید به اینده هم نیم نگاهی داشت ، چطور از این مهارت درآمد زایی کنید و چطور وارد بازار کار شوید . الان خیلی ها این سوال برایشان پیش می آید که چگونه در  3 ماه می توان مهارتی را آموخت ؟ و ایا اصلا چنین مهارتی وجود دارد که بشود در 3 ماه یاد گرفت ؟
برخی از مهارت ها مثل زبان های خارجه و آشنایی با کامپیوتر و تکنولوژی های مدرن ، اصلی ترین مهارت های لازم هر فرد می باشد . هر دو مهارت روز به روز در حال گسترش می باشند و در خطر نابودی نیستد . حالا چرا نابودی ؟ 
طبق تحقیقاتی که شرکت مایکروسافت به عمل آورده است با نوجه به پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی و صنعت های وابسته به آن تا سال 2026 65 درصد شغل های کنونی دیگر وجود نخواهند داشت یا با شکست مواجه خواهند شد  . شاید باور کردن این موضوع سخت باشد اما می تواند به جوانان تحصیل کرده تلنگری باشد تا متوجه شوند که ایا رشته تحصیلی مناسبی را انتخاب کرده اند و آیا با تکنولوژی آشنایی دارند یا خیر .

 

 

 


در لیست اعلامی شرکت مایکروسافت اولین شغلی که اعلام شده است و پتانسیل های زیادی هم برای موفقیت در آن ذکر شده است ، شغل طراح زیستگاه مجازی (Virtual Habitat Designer )  که به خاطر ظهور و پیشرفت واقعیت مجازی در نظر گرفته شده است و حتی کارشناسان اطمینان دارند که  آینده بسیار روشنی در پیش روی این شغل است . کلیات و هدف از ایجاد این شغل این است که افراد شاغل بستر های لازم را برای کسانی که در محیط های واقعیت مجازی فعالیت می کنند را فراهم می کند . 
شغل دیگری که مایکروسافت که معرفی کرده است ( ethical technology advocate )  یا حامیان تکنولوژی پاک  ، کسانی که طرفدار و حامی پیشرفت صنعت روباتیک هستند کار اصلی این افراد ایجاد حس امیداواری نسبت به ظهور ربات ها در زندگی انسان هاست .
پس با استدلال از دو مثال در می یابیم که باید به سمت یادگیری صنعت های نو و جدید باشیم و به سمت تکنولوژی حرکت کنیم حالا در این سه ماه چه چیزهایی که مرتبط با تنکولوژی می باشد قابل یادگیری است ؟
یکی از آهنگسازان مشهور فرانسوی جایی نوشته بود " هرچه من بیشتر عمر می کنم ، بیشتر یاد میگیرم . هرچه بیشتر یاد میگیرم ، بیشتر متوجه میشوم که کمتر می دانم ."
سه مهارتی که در زیر معرفی می کنیم مهارت هایی هستند که در طول مدت زمان 3 ماه قابل یادگیر هستند و همگی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در آینده حتما حتما به درد تان می خورد .

 

 

1.    وبلاگ نویسی

آیا داستان و یا ایده ایی تازه و جالب دارید و نمی دانید که چگونه آن را انتشار دهید ، پس باید شروع به وبلاگ نویسی در صفحات شخصی اینترنتی خود کنید .
وبلاگ نویسی می تواند دریچه ایی باشد به سوی افرادی که دارای کسب و کاری هستند و نیازمند به شخصی با قدرت نویسندگی شمار را دارند باشند ، وبلاگ نویسی هزینه آنچنانی برای شروع نمی خواهد و حتی لازم نیست از خانه بیرون بروید فقط کافی است با کاغذ و قلم اینترنتی رابطه برقرار کنید . یکی از رمز های موفقیت در این رشته این است که تجریه کسب کنید و آن هم با دیدن پست ها و محتوا های گوناگون در اینترنت و روزنامه و مجلات و شرکت در کلاس های تدریس خصوصی نویسندگی می باشد .
همه چیز ممکن است اگر شما اراده کنید.

2.    زبان اسپانیایی

زبان اسپانیای طبق آخرین آمار جز سه زبان اصلی دنیا قرار دارد ، می توانید مطلب زبان های محبوب برای یادگیری در ایران در این اینک مشاهده کنید . و آیا می دانستید که 500 میلیون نفر در سراسر دنیا اسپانیای صحبت می کنند ؟
یک لحظه به این فکر کنید برای یک مسافرت کاری به مناطق اروپای غربی سفر می کنید یا به امریکای جنوبی و یا آمریکا ، جمعیت اسپانیایی تبار در سراسر جهان گسترش یافته است نکته جالب این است که 30 درصد از جمعیت ایالات متحده را اسپانیایی ها تشکیل می دهند . 
زبان اسپانیایی یکی ار ساده ترین زبان ها برای یادگیری می باشد ، و تنها در یک دوره 90 روزه می توانید تا حد بسیار خوبی اسپانیایی صحبت کنید .
اما چگونه ؟ یکی از ساده ترین و کارآمدترین راه ها این است که خود را در آن زبان غوطه ور کنید به این معنی که با افراد اسپانیایی زبان تعامل برقرار کنید اگر این راه برای شما ممکن نیست بهتر است تدریس خصوصی اسپانیایی را امتحان کنید.

3.    یادگیری ویرایش عکس و فیلم

اگر نگاهی به دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم بیندازیم ، میبینیم که دنیای آنلاین است و این دنیای آنلاین کاملا بصری است . ما به تصاویر وابسته ایم ، اینستاگرام ، تلگرام و..... خیلی دیگر از شبکه های اجتماعی همگی در محاصره عکس و فیلم . 
 از کجا شروع کنیم ؟
ویرایش عکس امروزه بسیار شایع است و تمام چیز هایی که برای شروع لازم است ، یک درک قوی از نرم افزار های ویرایش عکس مانند فتوشاپ و کورل است .
فقط کافی شما ماهر شوید تا فرصت های بی پایان به سراغ شما بیاید ، برای ویرایش فیلم هم به همین صورت است .
و برای به رسیدن به موفقیت در این زمینه داشتن عزم و ارداه محکم و خستگی ناپذیری از کلاس های تدریس خصوصی گرافیک است .

 

استاد سلام مرجع تخصصی تدریس خصوصی 





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان اسپانیایی , تدریس خصوصی گرافیک , تدریس خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: