حال و هوای این روزها
نوشته شده توسط : استاد سلام

حال و هوای این روزها

روزهایی که پشت سر گذاشتیم پر از تجربیات خوبی بود که دوست داشتم حتما از این تجربیات برای شما بگم تجربیاتی که برای ما خیلی ارزشمند بودند. از تماس یک استاد موسیقی گرفته تا خبرهایی که هرروز ازمنابع مختلف می شنویم و بعد هم ماجرای الکامپ که جزء خبرهای داغ هفته گذشته بود. 

شرح یک تجربه به یادماندنی

هفته گذشته بود که استادی با من  تماس گرفت. درخواستی عجیب که تابحال در استاد سلام بهش برنخورده بودیم

دریافت تماسی از استاد موسیقی!!!

می گفت من نیاز به هنر آموز دارم، ضمن اینکه اصلا پولی برای دریافت اعتبار ندارم از شما درخواست دارم بدون دریافت پول، اعتبار من را زیاد کنید تا به من هنرآموز معرفی بشه.

برای ما خیلی عجیب بود شنیدن این حرف ها از یک استاد هنرمند!!!

ما به این استاد اعتماد کردیم و  درخواستش را برآورده کردیم.

اتفاق جالب اینکه همون روز درخواستی از طرف یک هنرآموز برای ما ارسال شد. دقیقا آموزش همون رشته ای را میخواست که این استاد آموزش میداد (تدریس خصوصی موسیقی)رشته ای که عموما گرایش جامعه به سمتش کم هست ....

این یه اتفاق شگفت انگیز  بود برای تیم ما. بله دقیقا این جمله که میگند روزی آدم ها، دست ما نیست دست خداست ما اینو خیلی خوب حس کردیم.  

خبرها

با خبرها

میخوام بگم که ما هم مثل شما از خبرهای دور و برمون کاملا باخبریم و میدونیم که در شهر چه خبره و چه اتفاق هایی داره میافته. اما ما هنوز محکم و قوی داریم ادامه میدیم حتی خوبه که بگم هنوز دنیای آموزش زنده است هنوز هستند آدم هایی که دنبال استاد هستند، اساتیدی که پیگیر برای معرفی شاگردند.

بخش آنلاین و پشتیبانی ما هنوز پر انرژی داره فعالیت میکنه و پاسخ درخواست ها و سوالات را میده. پس ما هنوز درکنار شما هستیم و تلاش می کنیم برای ارتقا سطح خدمات

ما حتی برای بخش تدریس خصوصی آنلاین استاد سلام خیلی برنامه داریم. تصمیم داریم این امکان را ایجاد کنیم تا هرکس در هر نقطه ای از ایران هست بتونه از معلم دلخواهش آموزش ببینه.

پس امیدوار باشید مثل تیم ما. ما قوی و نیرومند داریم راه رو ادامه میدیم. همراه ما باشید...

 

الکامپ

ماجرای الکامپ ن رفتن ما

بله ما امسال از قطار الکامپی ها جاموندیم. اما یه اتفاق خیلی خوب افتاد. اینکه در پنل مخصوص بانوان شرکت کردیم و در ضمن در بین گفت و گوها شاهد حضور وزیر ارتباطات آقای دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات بودیم و اینکه خانوم سیاووشی نماینده کمیسیون بانوان در مجلس هم در این پنل حضور داشتند. اینا برای ما خیلی امید بخش و خوشحال کننده بود.

یه اتفاق خوب دیگه اینکه وزیر ارتباطات از ما دعوت کردند برای حضور درسمینار بین المللی نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توانمندی زنان  که این مراسم هم خیلی امید بخش بود.

خلاصه اینکه هنوز در استاد سلام زندگی جریان داره...

 

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان و سایر دروس مورد نیاز.

 

 





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان , تدریس خصوصی ریاضی , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: