توسعه ورزش مدارس از اولویت های آموزش و پرورش در دولت دوازدهم است
نوشته شده توسط : استاد سلام

سید محمد بطحایی:

توسعه ورزش مدارس از اولویت های آموزش و پرورش در دولت دوازدهم است

وزیرآموزش و پرورش در آئین افتتاحیه المپیاد ورزشی گفت: توسعه ورزش مدارس از اولویت های آموزش و پرورش در دولت دوازدهم است .

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید محمد بطحایی درآئین افتتاحیه کشوری چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در دبیرستان نوشیروان منطقه 6 تهران، اظهارکرد: زمانی که من دانش آموز بودم تنها سرگرمی دانش آموزان ورزش و تربیت بدنی بود و برای انجام فعالیت‌های ورزشی در منازل مسکونی و محله‌ها محیط مناسب وجود داشت .

وی افزود: به تدریج تلویزیون جای سرگرمی‌های ورزشی را گرفت و امروزه حتی برای تغییر کانال تلویزیون نیازی به حرکت نیست و در ادامه رایانه ها و سایر رسانه‌های مجازی عدم تحرک را تقویت کردند .

 بطحایی عدم سلامت جسمی را یکی از مشکلات جدی جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: فقدان فضای مناسب برای انجام فعالیت‌های ورزشی در سطح شهرها، اعم ازمنازل و محله‌ها در کنار سرگرمی‌های فضای مجازی باعث شده تا دانش آموزان تحرک جسمی لازم را نداشته باشند .

وزیرآموزش و پرورش، انجام فعالیت‌های ورزشی را بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای عدم نیاز به تجهیزات و امکانات است، اجرای این طرح با همان امکانات اولیه موجود در هر مدرسه‌ای امکان پذیر است و مربیان تربیت بدنی منتظر رسیدن تجهیزات نمی‌مانند .

وی، مربیان تربیت بدنی را افرادی مظلوم بر شمرد و افزود: ظاهر امر این است که این عزیزان همیشه مشغول بازی و ورزش کردن هستند در حالیکه مسئولیت سنگینی را برعهده دارند .

بطحایی، شادابی، نشاط، ورزیدگی و آمادگی جسمی و روحی را برای دانش آموزان ضروری دانست وعنوان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که امروزه جوانان و نوجوانان راتهدید می کند با توسعه فعالیت‌های ورزشی قابل کنترل است .

وی ادامه داد: در دولت دوازدهم آموزش و پرورش تلاش خواهد کرد ورزش را بیش از پیش در مدارس توسعه دهد و روحیه شادابی و سرزندگی را در مدارس احیا کند . 

منبع:خبرگزاری برنا

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی,هزینه تدریس خصوصی,کلاس آنلاین,کلاس مجازی,تدریس خصوصی بدنسازی ,تدریس خصوصی شطرنج,تدریس خصوصی تنیس و... افتتاح چهارمین دوره المپیاد ورزشی را تبریک و برای شرکت کنندگان آرزوی موفقیت دارد.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: