نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس ایران
نوشته شده توسط : استاد سلام

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس ایران

زنگ استکبار ستیزی به صورت همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته شد

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، امروز ۱۳ آبان ماه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در مدرسه شاهد امام جواد الائمه زنگ مبارزه با استکبار را به صدا در آوردند.

مهدی فیض در این مراسم گفت: یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب روز ۱۳ آبان سال ۵۷ است.

وی افزود: تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند و به همین دلیل به شهادت رسیدند و به همین مناسبت روز ۱۳ آبان را به نام دانش آموز نام گذاری کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در این روز  تعداد صد  نفر از دانشجویان، سفارت آمریکا را تسخیر کردند. این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

وی ادامه داد: نواختن  زنگ  استکبار ستیزی در مدارس به این معنا است که همانند درس فارسی و ریاضی یک ساعت درسی به نام استکبارستیزی داشته باشیم.

فیض گفت: در یوم الله ۱۳ آبان هیبت آمریکا شکست. در این روز تمام جهانیان متوجه شدند،  آمریکا در ظاهر ترسناک و از درون توخالی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در ایران نوجوانان ما نیروی پیشران جامعه هستند و دردوران دفاع مقدس از هر هفت نفر شهید یک نفر دانش آموز بود به نحوی که نظام آموزشی کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم کرد.

منبع : خبرگزاری برنا

 استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی ادبیات فارسی , تدریس خصوصی ریاضی و ... این روز را تبریک عرض می نماید.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی ادبیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: